Kök kök o kök

Som vanligt e jag dålig på o skriva... Men men har iaf blivit frisk o jobbat.. Jobba torsdag fredag o så extra på söndagen, då får jag igen OBn jag missa när jag blev sjuk... =) O pengar e ju aldrig fel... Dom går åt! Löraden va vi ju lediga, blev en tur till ikea o Marieberg! Kolla Kök o Badrum, vi ska ju flytta, men innan de så står renovering på programmet! Men de kommer bli så bra, har suttit o ritat på köket ikväll! Vi va ju uppe o mätte en massa efter jobbet idag. Va ju ingen ridning, skit jag blir ju så otränad... Eller ännu mer otränad... =) Får ta tag i de...

Imorgon står jobb på schemat 8-15 o sen tillbaka till 19 för o köra hela kvällen vi ska röja på lagret, blir bra o få lite komp nu när man e heltidare... Fick de klart i fredags så nu äntligen! =) Kanske några som har lust o se mig mellan mina arbetspass?

O Maria du har blivit duktig på o blogga... Måste ta efter!

Nej nu ska jag ta o dra mig in mot kudden! Sova Sova Sova!

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jaa lite bilder vill jag se i din blogg tack!

2009-02-18 @ 22:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback