Trött

Gårdagen spenderades nästan helt på jobbet... Först 8-15 o så tillbaka 19-0.30 va bara hemma en sväng o råkade sova lite middag va nog tur de annars hade jag inte orkat... =) Va ju till JC oxå blev ett par nya jeans så dom måste jag gå in nu... innan de blir för stort hål i dom gamla... Hitta ett par till jag kanske vill ha... vi får se efter Teneriffa. Måste ju ha lite koll på va för jeans som gäller ivår... eller va man annars ska ha, måste ju ha något på jobbet.

Tur jag e ledig idag, har inte gjort mycket bara legat i sängen o slöat o kollat på TV. Ska äta lite nu o så tror jag de blir en promenad, hade funderingar på skidor men jag la ner de.

Nej nu e maten typ klar så ska äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback