vilken härlig dag...

hostar, snorar, fryser, svettas, snorar, nyser, svettas, hostar, fryser, nyser, snorar, nyser osv Så har min dag sett ut typ. inget jobb idag heller... Var en sväng till apoteket o köpte något mot hostan, hoppas jag sover bättre inatt. Är så fint ute vill ju bara va ute o ha de mysigt... Jaja vi får se hur jag mår när jag vaknar imorgon!

Hade ju funderingar på o smita ut till stallet men orkade inte. Va liksom jobbigt o gå till bilen så dubbel ridlektion va inte o tänka på...

Nej nu ska jag ta o gå o lägga mig... Hoppas på ett tillfrisknande under natten! Natti Natti på er!

O ang. rubruken, de va jättefint ute idag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj, om du missade ridningen måste du verkligen vara sjuk! Hoppas det blir bättre!

Kan för övrigt rekommendera näsdukar med lotion om du snytit sönder näsan...funkar utmärkt! Tror det är lambi som har dom. =)

Postat av: Emelie

Haha, nej vi har inte rånat nån bank. Vi kände bara för lite god mat. =P

2009-02-10 @ 20:45:58
URL: http://eemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback